søndag den 17. juni 2012

Saa er eventyret snart ovre...

Saa er der ikke meget af mit udvekslingsophold tilbage... Jeg har haft et helt fantastisk aar paa mange maader! Jeg har haft muligheden at rejse og se mange steder som jeg kun har droemt om at kunne tage til. Jeger netop tilbage kommet til USA efter en helt fantastisk tur til Haiti, Jamaica, Grand Cayman og Cozumel-Mexico. Alt sammen helt fantastisk smukke omgivelser som man kun forestiller sig er I paradise! Det har dog ikke kun vaeret et aar I rosenroedt! Det var haardt at komme et sted med ingen venner ingen familie og ingen trykke rammer. det er haardt at vaere vaek fra ens familie som har vaeret ved ens side hele ens liv. Selvfoelgelig har de stadig vaeret der for mig dette aar, men der har vaeret mange situationer hvor man kun er sig selv. Hvor man godt kan blive lidt ensom!!! Alt i alt har dette aar Laert mig saa utroligt meget jeg ikke ville vaere foruden!! Tak til min fantastiske venner og familie jeg kunne ikke have gennemfoert dette aar uden jeres stoette!!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar