søndag den 3. juni 2012

I´m still alive...:)

Saa har jeg endelig faaet lidt tid + internet til at blogge. Der er sket en hel masse siden sidst!
Jeg havde jo en uges fri foer vi graduerede.. Jeg brugte foerste uge i selvskab med nogle af mine veninder :) Jeg var ude og vandre med Ellie, Cassidy, Madison, Jake og Emily nede i noget der hedder old mans cave, super flot sted! Vi var naermest hjemme hos Ellie hver dag, hvor vi svoemmede i hendes pool.. Vi tog en af dagene til LMFAO koncert! WUHUUU.. Det var vildt fedt, vi skraalede med paa sangene og dansede og wiggeled??? ;) Vi var ude og shoppe i Columbus, og ellers var jeg sammen med Lina :) Jeg havde masser at lave den uge saa tiden gik hurtigt! Saa var det graduation tid, jeg havde set frem til cap and gown det meste af aaret, og saa var det tid, det vaerste var at vi skulle have hvide kapper, det syntes jeg godt nok var grimt, men det var nu engang fint nok.. Jeg sad sammen med Lina og Johanna, fordi vi jo ikke graduerer for real.. Saa vi sad der og haabede bare paa ikke at lave fejl naar det blev vores tur til at gaa op paa scenen. Vi blev endelig naevnt, og selvfoelgelig stod vi i forkert orden, men vi fik det reddet :) Vi fik taget tons af billeder, og derefter tog jeg ud med hele familien og spiste paa Japanese steakhouse. Ellers har jeg vaeret til en masse graduation parties, hvilket naermest afholdes ligesom studentergiller. Afslappet og hyggeligt!

I denne uge var jeg 2 dage i Amish Country sammen med Grandma, Galen, Denise, Emily og Alex. Vi tog afsted i Grandma og Galens store autocamper, Galen fortalte mig en hel masse omkring historie, og hvad vores forfaedre gjorde i :) Det var 2 hyggelige dage, og jeg noed at vaere lidt sammen med Galen og Grandma! I gaar var jeg til Madisons grad party, jeg tog derefter med Lina og hendes familie ud og kajakke. Jeg var en smule nervoes fordi jeg troede det var dem man skulle vide hvordan man drejer rundt i osv. men det var heldigvis en nem en, og som de sagde ``hvis du falder i, saa falder du ud af kajakken, no big deal`` Det var vildt hyggeligt, hendes familie er bare helt fantastisk, jeg bor her naermest i disse dage ;)

Saa er der jo ogsaa kun en uge til jeg tager til Carribien, jeg glaeder mig helt vildt, men er ogsaa lidt stresset siden jeg skal have pakket inden da. Jeg har dog allerede en af kufferterne lukket, men er sikker paa den vejer for meget, saa jeg maa snart faa koebt mig en til ;) Jeg kan efterhaanden slet ikke vente til at komme tilbage til Danmark, det er maerkeligt som man kommer til at vaerdsaette ens kultur og hjemland! Det var lidt for nu, i denne uge skal jeg sige farvel til Lina, siden hun tager hjem til Sweden d. 9 juni. :(((
Jeg skal ogsaa have taget afsked til en masse, men det gider jeg slet ikke at taenke paa!

Vi har super laekkert vejr, 30 grader naermest hver dag, hvis ikke over! ;)

Det var lidt for nu, jeg haaber jeg faar lidt tid til at blogge omkring turen til Carribien, men hvis ikke maa i vente til jeg kommer hjem ;) Vi ses snart homiiiiies hahah..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar