tirsdag den 3. april 2012

Photography :)

Saa har vi igen haft critique, dette var min bedste serie af billeder indtil nu, min laerer var faktisk super stolt af hvor gode de var, saa jeg blev selfoelgelig SUPER glad. Saa ku' ikke la' vaer med at vise jer hvilke han valgte, som skal til udstilling :)










Han valgte nr. 1, 4 og 5 til udstilling :)

Vi faar paaskeferie paa onsdag, saa efter skole skal hele min promgruppe hjem til Ellie, hvilket sikkert bliver super sjovt! Haaber ogsaa paa vi skal ind og se "The Hunger Games" en af dagene. Torsdag skal jeg til mit foerste track meet, jeg slog Kayla i discus, saa jeg har faaet aeren af at kaste sammen med Emily og Kari. Jeg haaber vi faar scoret nogle points saa jeg kan blive Varsity! Vi skal ogsaa loebe 4 by 4. Det skal nok blive sjovt, ved godt i nok ikke helt ved hvad det gaar ud paa, men det er lidt svaert at forklare, det kan ske jeg kan forklare det senere, naar jeg ogsaa er lidt klogere :)
Det var lidt for nu <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar