lørdag den 7. april 2012

7. April :)

I onsdags fik vi påskeferie, så efter track tog jeg hjem til Ellie. Hun holdte en lille bålaften for vores promgruppe. Det var super hyggeligt, vi overnattede desværre ikke denne gang, fordi vi havde et track meet (konkurrence) dagen efter. Det gik faktisk over alt forventning Emily, Kari og jeg fik første plads i discus, og dermed hentede jeg point nok hjem, til at blive en af dette års Varsity. Vi skulle også løbe, troede det var 4 by 4, men det blev til 4 by 1 istedet. Hvilket betød vi skulle sprinte 100 meter, og så give "stikken" videre. Det var en kold fornøjelse siden vi havde kastet kl. 17 og skulle først løbe kl. 21.30. Men vi gjorde det da, dog ikke til medaljefortjeneste haha :)

I går morges havde vi track træning, derefter tog vi ind til byen hvor vi mødte Denise, og fik fik handlet lidt ind. Om aftenen tog jeg i biografen med Madison, Emily og Johanna, vi så The Hunger Games, god film! Men fantastisk bog!!!!!! :) Imorgen skal vi til påskefrokost hos Grandma, det er lidt tid siden jeg har set hele familien sidst, så glæder mig til at se dem alle :)
Vi har ikke en ligeså lang påskeferie som alle andre, så vi skal starte igen på tirsdag, men en forlænget weekend er nu også helt iorden med mig ;)

God påske! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar