fredag den 13. april 2012

13. April :)

Sikke som tiden flyver afsted!! Det foeles som om alting bliver spolet fremad, foer jeg ved af det sidder jeg jo i flyet paa vej hjem... Naa det var ikke det indlaegget skal handle om.
Jeg var jo somsagt til paaskefrokost hos Grandma og Galen i soendags. Det var super hyggeligt, vi spiste og derefter var vi ude og finde smaa paaskeaeg som var gemt i haven, Galen syntes nemlig at jeg skulle proeve det, saa vi blev alle super barnlige og tacklede naermest hinanden for at faa fat i aeggene :) De havde puttet penge i dem, og i alt fik jeg 6 dollars og en masse jelly-beans(slik). Mandag havde vi igen track traening, det var en kold fornoejelse, men det var ikke en lang traening siden vi skulle til meet/konkurrence dagen efter.. Efter traening tog Denise, Alex og jeg ud til Grandma og Galen igen, hvor vi hjalp med at splitte trae. Det var igen koldt, og var super traet da vi kom hjem, men der skulle pakkes og laves lektier til dagen efter.. Hvor det var skoletid igen :(
Skolen??? Jeg er bestemt glad for det danske skolesystem, de har nogle super sjove fag herovre saasom photography, og saadan noget, men det er det samme skema hverdag i et halvt aar, hvilket kan vaere en smule traettende! Mit skema i dette semester er dog en del sjovere end det jeg havde sidste semester. Jeg foeler hver morgen at skoledagen kommer til at tage en evighed, men naar Amerikansk Historie og Engelsk timen er ovre, saa foeles dagen nemmere :) Det kan ogsaa vaere jeg bare er ved at se frem til graduation, siden jeg er blevet lidt skoletraet..

I gaar efter track traening tog Madison, Emily, Ellie og jeg ind til storcenteret i Lancaster, for at finde smykker osv. til prom. Det var super hyggeligt!! I dag er det en stor dag for min veninde Lina. Siden hun har bestemt sig for ogsaa at faa sig en tattovering herovre, saa jeg skal med hende og holde hende i haanden. Glaeder mig til at se hendes reaktion :) Derefter skal vi ud og finde hende promsko og saa tror jeg planen er at vi skal paa restaurant besoeg :D

I denne weekend, ved jeg ikke helt hvad der kommer til at ske. Denise skal imorgen tidligt til volleyball turnering med hendes pigehold, og Emily skal paa arbejde, saa det kan vaere jeg bare holder mig en hjemme/lektiedag med Alex, ja ved saamaend ikke om jeg tager med hende endnu. Madison holder ogsaa baalaften imorgen, saa ved ikke om Alex og jeg vil faa mulighed for at tage derhen, jeg haaber det! Soendag er jeg helt uviden om hvad der kommer til at ske. Vejret herovre skifter en del, vi havde denne fantastiske uge foer jeg tog til Oestkysten hvor der var naermest 30 grader hver dag. Det er stadig varmt, men der er saa meget vind osv. saa det nemt kan komme til at foeles koldt.
 Det var vidst det for nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar