torsdag den 19. april 2012

19. April

Saa er endnu en uge gaaet. Vejret herovre er igen blevet fantastisk! Vi havde ca. 26 grader i gaar, og tror det bliver omkring det samme idag.. Laekkert!
Naeste loerdag hedder det PROM! Jeg er super spaendt, og kan slet ikke vente til at se hvad alt det gaar ud paa. Jeg kan slet ikke huske om jeg har skrevet det foer, men her faar i en lidt mere detaljeret udgave af hvordan dagens skema kommer (forhaabentligt) til at se ud. Om morgenen skal Lina og jeg ind til byen (Lancaster) og faa sat haar. Saa skal vi se om vi kan finde et sted hvor de laegger make-up, men hvis det ikke lykkes hjaelper vi bare hinanden. Derefter tror jeg vi skal hjem til Lina, dette er endnu ikke planlagt det er bare min lille udgave af planen haha. Saa skal vi have faerdiggjort os, og derefter i kjolerne og saa ind til skolen, hvor vi skal have taget billeder med hele vores gruppe. Derefter kommer vores Hummer limo og tager os foerst til Mongolian BBQ, hvilket er den resteaurant vi skal spise paa i Columbus, derefter tager limoen os rundt i byen, saa vi kan foele os super "kendte". Derefter tager vi tilbage til skolen, hvor vores bal bliver afholdt. Vi faar at se hvem der er blevet prom King & Queen, og ellers er jeg rimeligt uanet omkring hvad der kommer til at ske der. Efter ballet er ovre, skal vores promgruppe til afterparty hos Ellie, saa jeg ser i det hele taget super meget frem til det hele!!! Haaber det bliver en awesome dag! I weekenden tror jeg Emily og jeg skal koebe de sidste finesser til vores outfit.
I denne uge har det meste handlet om at faa styr paa prom, men jeg ved vidst stadig ikke mere end hvad jeg gjorde for en uge siden. Ellers har vi haft en del tests, saa ja har vaeret noedsaget til at taerpe en lille smule. Ellers har der vaeret et track meet, hvor jeg ikke praesterede saa godt, saa vi havde en lang og haard traening igaar. Ja, det er vidst hvad jeg har lavet i denne uge :)

Countdown:
Der er 9 dage til Prom.
22 dage til Kings Island (en kaempe forlystelsespark vi skal til med Seniorne).
23 dage til sidste YFU moede.... :'(
24 dage til vores graduation fest.
50 dage til CARRIBEAN CRUISE!! :):):)
63 dage til min afrejse til Danmark. :'( :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar