lørdag den 10. marts 2012

11. Marts - Countdowns

I dag var jeg til et stort indoor track meet, in Otterbein, deres college havde en gigantisk indendørs arena, hvor all the fieldevents took place (Undskyld kunne ikke lige finde de danske ord). Nå, men det var rimelige dygtige deltagere der var der. Vi er ind til videre 5 på vores throwing team, JJ (den eneste dreng) - senior, Emily - senior, Kari - junior, Kayla - freshmen og så altså mig..... Det går egentlig helt udemærket for mig, jeg har ingen ambitioner omkring at slå Emily og Kari, men jeg håber der bliver hård kamp mellem Kayla og jeg, jeg vil i hvert fald gøre mit bedste for at blive VARSITY... (Det kunne være pretty much awesome!)
Men idag kunne vi desværre kun stille med to drenge og to piger. Så Emily, Kari og JJ blev valgt. Kayla og jeg tog stadig med for at heppe, siden the track team ikke har cheerleaders (Gud ske tak og lov for det!).
De gjorde det alle sammen godt, og vi tog derefter ud og spise. Jeg elsker allerede mit track team de er super sjove at være sammen med, og så er de såså søde!!! Plus der er ikke alt det drama, som der ellers var i både volley- og basketball.
JJ, Kari og Emily

Kari, Emily og Kayla


Imorgen tager jeg med Denise til the capitol, hvilket også er et stort college, men det er så volleyball det står på imorgen..

Det var også første dag idag hvor jeg helt kom til at tænke over hvor kort tid jeg har tilbage her i på Tarlton Rd. Det er godt nok en mærkelig tanke! Dette år har været mit mest crazy year so far!
Det er helt mærkeligt at tænke tilbage på mine første dage og uger herovre. Hvor mit engelsk var elendigt, jeg havde ingen venner, ingen jeg i det hele taget stolede på og kunne tale til var her, jeg skulle starte high school og ikke mindst volleyball og mildelst talt GROW UP, og droppe den generthed der stadig var i mig!
Jeg har stadig helt vildt mange ting jeg ser helt vildt meget frem til herovre, og dette bliver helt bestemt året der aldrig bliver glemt.. Jeg har lavet mig en lille countdown calender..
17. Marts - Columbus event med YFU..
24. Marts - EAST COAST ADVENTURE..
28. April - PROM!!! <3
27. Maj - Graduation..
9. Juni -  CARRIBEAN CRUISE!
20. Juni - Hjemrejse til DK

Der er selvfølgelig rigtig mange andre fede ting der kommer til at foregå i min sidste del af opholdet, dette var bare datoer jeg lige vidste :)

Det var lidt for nu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar