onsdag den 7. marts 2012

7. Marts - Ny hundehvalp







Saa fik vi os en uventet lille hundehvalp den anden dag. En pige paa mit track hold, Kayla, hendes mor overvaagede et trafikuheld, hvoriblandt vores lille hundehvalps mor doede og to soeskende. Saa hun besluttede at tage hunden med hjem. Hendes mand ville dog ikke have den, saa Denise besluttede at vi kunne ha' den. Hendes navn er blevet Sunny, tror nu egentlig min familie ville stave det Sonny, men siden det efter min mening er et drengenavn kalder jeg hende Sunny.... Jeg tog hende ud til et lille photoshoot i baghaven igaar saa her er hun :) Hun er super nuttet, men hun elsker at bide i sko, og i vores ben, paa trods af at hendes taender ikke er saa store kan det godt nok stadig goere ondt!! Naa men hun er en lille charmetrold, og jeg er glad for det nye familiemedlem!!!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar