onsdag den 14. marts 2012

14. Marts - 201 dage i Ohio, 99 tilbage

I gaar fik jeg en besked fra Stine og mor, at jeg har vaeret herovre i 200 dage, og at jeg havde 100 mere i vente :)
Igaar havde vi ogsaa vores Basketball afslutningsaften, hvor jeg modtog mig mit letter (hvilket er det man putter paa sin jakke, har dog ikke saadan en endnu, men man har jo lov at oenske!) Det var en super hyggelig aften, vi havde ikke set coach siden saesonen sluttede, saa det var godt at se ham igen! Jeg fik en stor basketball pude, fotoalbum og ikke mindst min penn&letter.. Det var sidste gang basketball holdet var samlet, saa det var en smule soergeligt!



I dag havde vi Seniors samlet morgenmad paa en restaurant i Lancaster, saa dagen startede godt. Paa fredag skal vi ind og se "The Lorax" foer skole, saa det bliver sikkert ogsaa godt. Vi skal foerst moede kl. 10 hver dag, fordi der er tests for sophomores og freshmens..Laekkert :)
Imorgen skal jeg med grandma og Galen ud og se Amish people, hvilket jeg er super exited for!!!  Siden den foerste dag herovre, har jeg vaeret fascinated af dem! :) Haaber jeg kan tage nogle billeder, men det er ikke sikkert de lader mig. Fredag skal jeg sove sammen med Sarah, og Loerdag morgen staar det paa Columbus event med YFU :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar