mandag den 19. september 2011

19. september

Så er endnu en uge gået herovre i Ohio. I sidste uge spillede jeg to volleyball kampe, vi tabte den ene og vandt så den anden, endelig kan man vidst godt sige, for det er ikke fordi vi vinder ret meget :) Efter kampen i tirsdags var jeg hjemme ved en Hannah, som er en pige fra mit volleyball hold. Hun er super flink, og jeg er ofte sammen med hende da hendes og min familie, ofte er ude ved stalden, hvor begge har heste. Emily og Hannah træner også nogle specielle børn i at ride, så i den kommende weekend skall vi alle ned til Cincinnati, hvor de skal ride i special olympics show.

Weekenden startede fredag med at vi var til football kamp, denne gang var det kun Emily, Mike og jeg. Fordi Alex havde fået opereret sit øre, så han kan ikke lave noget i hele denne uge. Så Denise og ham blev hjemme. Lørdag tog Emily, Madison (Emily's veninde) og jeg ind til Lancaster for at shoppe. Vi skulle alle finde en homecoming kjole, da det bliver afholdt d. 1. oktober. I storcenteret mødte vi de to andre udvekslingsstudenter, Sarah fra Japan og Lina fra Sverige. De var sammen med nogle andre, så vi bestemte os alle for at tage ind og spise på "Steak n' shake". Det var super hyggeligt og vi aftalte at vi skal være sammen inden homecoming, for at gøre os klar og det hele. Så jeg glæder mig rigtig meget til HOMECOMING!!! :)

Søndagen startede med at Emily og jeg tog ud og hentede en ged, det var en Denise havde fået, fordi den ellers skulle slåes ihjel. Denise er en meget dyreglad sjæl, så da vi kom hjem med den første ged, og fortalte at der var en til derude, blev vi omgående sendt afsted efter en mere ged. Så nu har vi to geder, som render rundt om vores hus. De er blevet navngivet Mads og Rasmus, på trods af at resten af familien, har svært ved at udtale det.

Idag har været en ganske normal hverdag med skole og volleyball. I denne uge skal jeg spille 2 volleyball kampe, så jeg håber selvfølgelig de ender godt!

Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar