lørdag den 20. august 2011

skolestart :)

I onsdags begyndte jeg paa Amanda Cleercreak highschool. Det var super sjovt at se hvordan deres undervisning foregaar men den er meget anderledes! Jeg skifter klasselokale og laerer efter hver time, og spiller volleyball efter skoletid. I skolen har jeg otte perioder. Foerste periode er billedkunst, saa hart jeg lektietid, derefter amerikansk historie, engelsk, spisefrikvarter, matematik, billedkunst og saa kemi. Det er svaert her I starten fordi jeg ikke kender de engelske ord for tingene men det kommer hurtigt. I frikvarterende sidder jeg med seniorne og en anden udvekslingsstudent fra tyskland. Saa det er helt fint. I gaar kom der en tornado forbi saa vi skulle alle sidde ude paa gangen. Det var en sjov oplevelse og derefter startede brandalarmen men det var heldigvis kun en test:)
Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar