fredag den 25. november 2011

Thanksgiving and Black Friday ;)

Så er thanksgiving blevet afholdt. Vi holdte den, somsagt hos grandma. Det var super hyggeligt!
Vi tog ud til grandma ved middagstid, vi havde inden da, lavet lidt mad, som vi medbragte. Hele familien var samlet. Mens grandma kokkererede i køkkenet, juledekorerede vi andre huset. Jeg fik også spillet lidt football, med Emily og "mine" to onkler. Alt i alt var det en rigtig hyggelig dag, og bestemt en tradition jeg vil bringe med mig til Danmark! ;)

Black Friday!!!
Det er dagen, over alle shoppedage! Det er udsalg som foregår over hele USA, og selvfølgelig skulle vi da deltage i det!
Vi drog direkte fra grandma til Walmart, hvor vi havde udset os nogle kup, vi ville gå efter. Jeg havde set et racerbilspil til Alex, som jeg ville købe, men det var absolut lettere sagt en gjort! Over hele butikken havde de sat udsalgsvarerne på paller, ingen kunne åbne eller tage disse varer før det udsalg startede. Emily og jeg fandt spillet, og stod så ved siden af det, fra kl. 21. Udsalget startede kl. 22, så det var ikke så længe vi skulle vente. Men omkring kl. 21.50, tog en mand en af spillende, og alle gik AMOK! Jeg måtte så ned på alle fire, og prøve at kravle imellem folks ben, og jeg fik det da også ;D Det var helt vildt sjovt, og helt klart en oplevelse jeg vil huske!
Efter Walmart kørte vi rundt i Lancaster, for at se flere tilbud, men de fleste butikker åbnede først kl. 5, så vi valgte at tage hjem. Kl. 3.45 måtte vi op igen, for at komme ind, og finde nogle flere kup. Jeg fandt lidt flere julegaver, og derefter tog vi hjem for at få noget søvn, før vi skulle ud og finde et juletræ. For traditionen siger, man ikke kan finde sådan et før efter thanksgiving,
Anne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar