torsdag den 26. april 2012

PROM WEEK...

Saa er der ikke meget af Prom ugen tilbage. Vi har haft et maerkeligt skema, og saa har der vaeret nogle smaa indlaeg hele ugen. I gaar havde vi en assembly, det var hvor "manden med leen" kom rundt til forskellige klasselokaler og pegede paa et par personer, og saa skulle vi saa senere ned i den store gymnastiksal, hvor deres naermeste skulle holde en tale omkring dem osv. de havde alle sammen faaet erklaeret en bestemt doedsaarsag, hvilket relaterede til alkohol og stof misbrug paa prom dagen. Der var en politimand som skulle spoerge deres naermeste om de kunne identifikere dem osv. det var en smule maerkeligt, men jeg syntes ogsaa det havde en god pointe! En af pigerne der holdte en tale for hendes bedste veninde, begyndte at ryste og graed helt vildt, det var utroligt roerende og jeg tror naesten alle blev lidt medtaget. I dag har der endnu ikke rigtigt vaeret et indlaeg saa ved ikke om det er ved at vaere ovre.. Jeg koebte min prom-billet igaar, og jeg er saa klar!!! Glaeder mig helt vildt <3

Der bliver sikkert taget en masse billeder, saa vil proeve at faa nogle oploadet hurtigst muligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar