mandag den 30. april 2012

PROM!

Prom var helt bestemt fantastisk! Jeg havde vaeret vildt spaendt paa dagen, og den levede klart op til alle forventningerne!!!!

Jeg tog med Lina hjem efter skole fredag, derefter tog vi paa shopping i EASTON! Greatest shopping place in Columbus... Der fik jeg koebt mine graduation sko, og en super fin jakke. Vi tog paa cafe, og ellers var vi bare saa godt som klar til den kommende dag!
Vi stod op kl. 7.00 fik os lidt morgenmad og tog saa derefter til frisoeren :) Vi fik begge super fint haar, og Lina fik ogsaa lagt sin make-up. Derefter tog vi tilbage til Linas hus hvor vi jo skulle i kjolerne. Det var et vaere mak med de korsetter i siden paa kjolen osv..... Naa men vi kom da i dem, og saa var det ved at vaere tid til at vi skulle ind paa skolen. Der skulle vi moede hele vores promgruppe, jeg mener vi var 19 personer :) Vi fik taget en masse billeder, og saa kom LIMOEN!! WUHU. Vi koerte til Columbus, hvor vi havde reserveret bord paa Mongolian BBQ. Det var ikke den fineste restaurant vi kunne have valgt, men kokkene lavede maden foran os, hvormed de sang og ellers underholdte godt, saa jeg er nu godt tilfreds med stedet, plus vi havde allerede brugt en hel del penge paa alt det andet prom vaerk.. :)
Vi kom igen ud i limoen, hvor vi saa koerte rundt i Columbus downtown i et stykke tid, vi hoerte hoejt musik, raabte ud af vinduerne og ellers skabte os saa godt som vi nu kunne, kan ikke sige andet end at det var for fedt! Vi var tilbage paa skolen kl. 20.15 hvor limoen parkerede lige foran indgangen. Foraeldre og venner stod i lange raekker for at tage billeder, og saa skulle vi jo ellers bare stige ud af limoen super fancy. Jeg fik en helt speciel entre, da jeg naesten faldte ud af limoen, siden min sko stod paa min kjole, men vores chauffoer fik lige hjulpet mig med balancen og saa gik det ellers fint, men lidt pinligt var det! :) Vi blev igen taget tons af billeder af, og saa var det tid til at se de fine dekorationer Juniorne havde staaet for. Vores tema var "oede oe/tropisk" saa inde i gymnastiksalen var det lavet om til en stor oe, hvor vi havde et stor dansegulv. Vi dansede, og saa skulle vores prom king&queen kaares. Det blev min veninde fra track Savannah og hendes kaereste det gik til, saa det var jeg glad for! Prom sluttede kl. 23, og derefter tog vi over til Ellie, naesten hele vores gruppe kom derover, hvor vi havde baal, og ellers bare hyggede os. Det vaerste var at vi jo havde vaeret op saa laenge, saa var simpelthen saa traet!

Det var en super god aften, og jeg vil huske den foraltid! <3
Paa COSI med Lina (Easton)


Mine graduation sko

Limoen

Mongolian BBQ


Johanna

Sarah og Lina

Johanna og Sarah

Ellie

Lina 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar