fredag den 23. marts 2012

23. Marts :)




Min start paa dagen var helt fantastisk, fik nemlig afvide at jeg er blevet optaget paa Viborg Gymnasium's science linje! Jeg glaeder mig helt vildt, fedt at jeg fik min foerste prioritet i opfyldelse :) WUHU


Endnu bedre bliver det imorgen naar jeg drager til Washington med de dejlige YFU'er! Jeg havde sat mig for at lave alle mine lektier (pligtopfyldende som jeg jo er hahaha) men fik netop smidt endnu en english assignment i hovedet, mange tak Mrs. William! :( Naa, men det skal ikke oedelaegge mit gode humoer idag..

I aften er det foerste aften skoleskuespillet skal opfoeres, jeg er backstage make-up artist haha, lyder saa professionelt, det skal nok blive sjovt, derefter skal vi spise paa Buffalo Wildwings, saa haaber ikke jeg bliver alt for traet til imorgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar