torsdag den 22. marts 2012

2 days - EAST COAST ADVENTURE!

Er helt vildt spaendt paa min kommende tur, jeg kan slet ikke vente laengere! Paa loerdag tager jeg kl 9.15 til Columbus hvor vi skal moede vores bus. Foerste stop bliver Washington DC.

I DC ser jeg mest frem til at se det hvide hus og pentagon. Men det er sikkert ogsaa fordi jeg ikke kender til saa meget andet :) Det ku' jo vaere lidt cool, at se Hr. Obama..

Derefter skal vi en tur til Philadelphia.


Jeg ved aerligt talt ikke meget om storbyen, andet end det er en fed shoppingby, saa det bliver sikkert ogsaa super godt :)

Derefter hedder det NEW YORK CITY!!!
I NYC er der saa sindsygt meget jeg glaeder mig til, det har altid vaeret en stor droem at komme dertil, men en af de fedeste ting vi skal bortset fra shopping, bliver helt klart at se et broadway show..
De gule taxi's, skyscrabers, og ikke mindst alle de smukke parker, jeg kan sletter ikke vente til New York, det bliver AWESOME! <3

Hvis der er nogle som ved nogle specielle steder man bare skal opleve eller se er de meget velkomne til at sende en mail!
Til: Anne8leine@hotmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar