onsdag den 8. februar 2012

8. Februar

Som sagt endte 1. semester og jeg er nu kommet godt ind i 2. semester. Jeg har faaet 1 nyt fag jeg er super glad for, PHOTOGRAPHY!!!! Det er super hyggeligt at sidde og edit vores billeder, og jeg elsker lave lektier i det fag, som egentligt bare bestaar af at tage billeder :) Saa naar nogle af de billeder er faerdige kan det da vaere jeg laegger dem paa bloggen :)

Ellers gaar det helt fint herovre, det er ikke fordi der sker det helt vilde i disse kolde maaneder. Men vi har vidst nok et bal her i slutningen af februar, som jeg overvejer at deltage i :)

Prom er jo det helt store emne lige nu, alle kigger paa kjoler og jakkesaet osv. Jeg var ude at shoppe med nogle veninder, og der fandt vi alle vores kjole, saa jeg haaber vi bliver fine :)

Lige nu gaar jeg og glaeder mig helt vildt til min naeste rejse. D. 24. marts tager jeg til Oest kysten, Washington DC, Philadelphia og NEW YORK CITY! Jeg er specielt spaendt paa New York siden det altid har vaeret mig en droem at komme dertil! <3

Jeg var for nogle uger siden ude at "kaelke" med nogle veninder, hvilket var vanvittig sjovt! Kaelken var ikke lige som jeg havde forestillet mig den, det var en slags badering, og saa blev man ellers sendt hurtigt ned af bakken :) Super sjovt. Derefter sov jeg hos Sarah, vi farvede haar, saa Edward Scissorhands og rigtig pigehyggede :)

Det var lidt for nu, sidder i studyhall og skriver, og der er timeskift bye bye :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar