mandag den 27. februar 2012

27. Februar

Saa er endnu en weekend ovre, jeg synes godt nok tiden gaar voldsomt hurtigt!
Vildt at taenke paa, at for et aar siden, var dette jeg lever i nu, stadig uvidende og jeg havde netop vaeret paa kultur weekend, kom bare lige til at taenke paa det. CRAZY!!!
Naa men:
Sidste uge startede jeg op i track. Det stod paa en loebetur som opvarmning, saa var jeg inde og stoedkaste en smule, bare for at faa fornemmelsen af hvordan det skal goeres, og saa stod resten paa pumpning i traeningsrummet vi har paa skolen. Kunne godt maerke at det overhovedet ikke kom i naerheden af at "bare kaste en kugle" nej der skal daelmer muller til, og ikke mindst teknik, saa der er nok at tage fat paa!

Jeg tilbragte min weekend hos Lina, hun vidste mig hvem hun tilbragte tiden med derhjemme og det samme gjorde jeg. Det var helt underligt at taenke paa at hun har et andet liv derhjemme, og det samme taenkte hun om mig, saa det var faktisk super sjovt at se! Ellers var vi i "hot tub", saa film, og lavede aftensmad uden brug af friture ;) Det var en super hyggelig dag, saa soendag bestemte vi os for, at vi nok hellere maette igang med nogle lektier :(

Jeg skulle jo ogsaa have faaet svar fra BeloUSA i fredags, men de er ikke just de hurtigste, saa jeg ringede, og de fortalte at det ser ud til at min bus var accepteret saa den staar paa DC, Philadelphia and NYC.. Saa spaendingen er bestemt i top! De sagde at jeg ville modtage en e-mail i dag, men den er desvaerre ikke dukket op endnu, saa haaber det sker! ;)

Saa er min grandma's mand i gang med at planlaegge en tur op til AmishCountry saa det er jeg super super spaendt paa! Vi har Amish people taet paa hvor vi bor, og allerede i starten af aaeret fik jeg givet dem det indtryk at jeg synes det er oversejt at se dem i deres toej og hestevogn, saa det er han i fuld gang med at planlaegge, og saa kommer jeg vidst nok ogsaa ind og ser et hus, fordi han har kontakter haha :) Saa jeg er en heldig en! <3

I denne uge staar den ikke paa saa meget endnu da, track efter skole, og weekenden ved jeg endnu ikke hvad byder sig :) Det var alt for nu....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar