søndag den 12. februar 2012

12. Februar

I Fredags skulle jeg jo have fået svar fra BeloUSA omkring min East Coast trip, men da der endnu ikke var nok personen, valgte de at udsætte den dato til d. 24 feb. Så nu krydser jeg fingre for det ikke ryger i vasken.

Fredag eftermiddag havde vi vores sidste basketball kamp, vi havde en del spillere skadet, så håb var der da for at jeg fik en del spilletid. Så sandt som sagt, fik jeg en smule mere en sædvanligt, og jeg fik da også scoret de 3 sidste point til "the scorebook". Det er helt mærkeligt ikke at skal ind i den store gymnastiksal efter skole på mandag, der har jeg jo tilbragt nærmest hver eftermiddag af mit ophold. Men nu er det track der skal startes, og det er ude i kulden ;)

Fredag aften ringede min søde veninde Lina, og ville høre om en dag i Columbus kunne friste. Hvilket ikke tog mig lang tid at svare på. Så næste morgen var vi på vej dertil. Det var planen, at vi skulle finde hende en promkjole, siden hun ikke var sikker på den anden hun havde valgt, men efter utallige kjolebutikker fandt hun ud af, at hun alligevel bedre kunne lide, den hun allerede havde lagt på "lay away".
Vi spiste på the cheesecake factory, og ellers havde vi en utroligt hyggelig dag!

Denne skoleuge bliver bestemt ikke hård, vi har early release onsdag, torsdag skal jeg måske på et college besøg med Emily og familien, og fredag-mandag har vi fri ;) Så det er jo næsten ligeså godt som en dansk vinterferie ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar