mandag den 26. december 2011

Juleaften ;)

I onsdags fik vi juleferie, fra Amanda Clearcreek Highschool. Som en slags juleafslutning på skolen havde vi en stor høvdingebold turnering. Seniorne imod lærerne, hele skolen blev samlet i gymnastiksalen, og så begyndte det. Det var en underholdende juleafslutning, og vi fik ønsket hinanden en god juleferie. Derefter var der basketball træning, for selvom det er jul, står den stadigvæk på træning næsten hver eneste dag :)

Lørdag d. 24 december, skulle vi have besøg af Denise's far, hans kone, mine to onkler, tante, kusiner og fætre. Inden de kom, fik jeg ønsket min familie hjemme i DK, glædelig jul, og hørte lidt om hvordan deres aften havde været. Det var lidt specielt at skulle holde jul, med helt andre traditioner! Men hyggelig var aftenen. De tog hjem, ved 21-tiden. Derefter blev det ikke helt som ventet, Alex var ude for at hente  hundene ind, og det viste sig så, at de havde været lidt oppe at slosse. Simon vores schæferhund, var en smule gammel, og svag i forvejen, og han klarede den ikke. Så aftenen sluttede af rigtig sørgeligt!

Søndag morgen kom Denise ind og vækkede os op kl. 7.30. Vi skulle så ud og se hvad vores "stocking"/julestrømpe bød på. Jeg fik neglelak, parfume, lotion, slik og mange andre dejlige ting i min. Derefter var det julegavernes tur. Jeg tror aldrig jeg har set så mange gaver før. Det var helt vildt. Fra min dejlige familie hjemme fik jeg en tur som går til Washington DC, Philadelphia og New York City til marts, derudover fik jeg et par bukser, og nogle søde øreringe fra Stine. Ellers fik jeg en bamse, penge, make-up og smykker. Fra min værtsfamile/santa fik jeg: en ipod højtaler, amanda clearcreek tøj, en masse tøj, converse sko og en make-up pung+taske. Det var utroligt mange fine gaver jeg fik, og vi havde endnu ikke været ude hos grandma. Så vi gjorde os klar, og så tog vi ud til grandma. Derude fik vi et stort julemåltid, deriblandt ris a la mande som Emily og jeg havde lavet. Så lidt dansk blev den også. Så åbnede vi gaver. Derude fik jeg en stor fin skrapbog, klistermærker, tøj, natbukser og strømper. Derefter skulle vi også åbne vores stocking hos hende. Jeg fik saks, lim, slik, shampoo, lotion og mange andre søde ting i den. Derefter fik vi alle en pakke, som var en lille kasse, med 5 dollars i. Det var så sådan en man skulle få en lille bold flytte det rette sted hen, for at kunne åbne, så det brugte vi et godt stykke tid på at få fundet ud af.

Det var en super hyggelig dag, selvom det ikke var ligesom julen derhjemme er, så havde jeg en vildt god jul, bestemt en jeg aldrig vil glemme!

Idag står den på afslapning og basketball træning senere. Vi er dog ikke helt færdige med at holde jul. Hele Mike's familie fra Florida, kommer op på fredag, så så er der jul igen, her på Tarlton rd.

Jeg håber mine dejlige venner og familie havde en super jul, og ikke mindst et godt julebal i Kjellerup!

Glædelig jul og godt nytår! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar