onsdag den 30. november 2011

30. November :)

Nu er basketball saesonen officielt i gang. Vi havde vores foerste kamp i loerdags, hvor vi tabte stort :) Jeg fik ikke ligesaa meget spilletid som jeg plejer, saa jeg maa jo bare proeve at forbedre mig. Jeg fik dog et straffekast/faulshot som jeg scorede paa, saa jeg var rigtig stolt, haha.
I soendags tog vi til et stort storcenter inde i Columbus "Tuttle Mall", det var super fedt, og ikke mindst stort! :) 
I mandags havde jeg basketball traening fra 10-12, fordi vi stadig havde ferie, og derefter havde vi pizzaparty. Nu er der kun faa dage til kursen saettes mod West Coast, jeg glaeder mig helt vildt, og kan snart ikke vente laengere, kufferten er ogsaa allerede pakket :)
Jeg vil tage en masse billeder, saa forhaabentligt kan jeg faa sat lidt herind :)

Anne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar